8 Mayıs 2009 Cuma

Kalpler


Bu kalpleri ben bardak altlığı olarak kullanıyorum, annem tutacak olarak kullanıyor. Hem şirin bardak altlıklarına sahip oluyoruz, hem artık yünlerimizi değerlendirmiş oluyoruz. Yapılışı ise çok basit, her sıranın sonunda örneği çevirmek için bir zincir çekerek diğer sıraya geçiyoruz.

3 zincir çekiyoruz + 1 zincir çevirmek için

1.adım: 3 zincirin her birinin üzerine 1'er sık iğne yapıyoruz, dönmek için 1 zincir çekiyoruz. (toplam 3 sık iğne, 1 zincir)

2.adım: ilk sık iğnenin üzerine 2 sık iğne yapıyoruz ( arttırıyoruz), 2.sık iğnenin üzerine bir sık iğne ve sonuncu sık iğnenin üzerinde de 2 sık iğne yapıyoruz, 1 zincir çekiyoruz. (toplam 5 sık iğne ve bir zincir)

3.adım: İlk sık iğnenin üzerine 2 sık iğne yapıyoruz, sonuncu sık iğneye gelene kadar her bir sık iğneye 1 sık iğne çekiyoruz, sonuncu sık iğnenin üzerine 2 sık iğne yapıp bir zincir çekiyoruz. (7 sık iğne)-> ilk ve son sık iğneleri arttırdık gerisine her bir sık iğneye sık iğne gelecek şekilde ördük)

4.adım: 3. adımın aynısını tekrar ederek 11 sık iğne elde ediyoruz. (11 sık iğne)

5.adım: her bir sık iğnenin üzerine bir sık iğne çekip, 1 zincir dönüş için çekiyoruz (11 sık iğne)

6.adım: bir baştan bir sondan arttırarak aynı şekilde 13 sık iğne elde ediyoruz, dönüş için 1 zincir çekiyoruz (13 sık iğne)

7.adım: Aynı şekilde 15 sık iğne elde ediyor, 1 zincir çekip bir sonraki adıma geçiyoruz (15 sık iğne)

8.adım: 7.adım tekrarlıyoruz, 17 sık iğne + 1 zincir çekiyoruz

9.adım: tekrar 17 sık iğne+ 1 zincir

10.adım: 19 sık iğneye çıkarıyoruz ve 1 zincir çekiyoruz

11. adım: 3 kez 19 sık iğne örüyoruz

12.adım: 9 sık iğne örüyoruz, bir zincir çekip dönüyoruz

13.adım: ilk iki sık iğneyi bir sık iğneye düşürüyoruz, 8 sc

14.adım: baştan ve sondan birer sık iğne azaltıyoruz, 6 sık iğne

15.adım: 4 sık iğneye düşürüyoruz

16. adım:2 sık iğneye düşürüyoruz. Kalbin bir tepeciğini yapımış oluyoruz diğer tepeyi de aynı şekilde örüp, birleşme yerinde 3 sık iğne yapıyoruz. Daha sonra kenarlarına süsleme yapabilir yada o şekilde bırakabilirsiniz.



zwani.com myspace graphic comments
Cartoon Graphic Comments

0 yorum:

Template by:
Free Blog Templates